سلام چند روزه نیومد ه بودم...امروز یهویی هوا اینجارو کردم خدارو شکر همه چی آرومه xa0اما یهویی هوامون طوفانی میشه و xa0خدارو شکر رد میشه ... خدایا هوا دلمونو داشته باش...