
ساعت شنی به من یاد داد... xa0 باید خــالـی شـوی تـا پُــر کنـی xa0 تـا پُـر کنـی کسی را، دلی را،چشمی را،گوشی را ... xa0 خالی کنی خودت را از نفرت تا پُر کنی کسی را از عشق خالی کنی دلت را از غـم تـا پُـــر کنی دلـی را از شــادی xa0 خالی کنی چشمت را از کینه تا پر شود چشمی از آرامش خالی کنی گوش هایت را از دروغ تا پر کنی گوش هایـی راxa0 از زمــزمـه هــای عـاشقـانـه ... xa0 و مبــادا اشتبــاه کنـیxa0 مبــادا خالی شــوی به قیـمت لبـریـــزی دیــگران... xa0 یادت باشد ... سـاعـت شـنـی روزی می چـــرخـــدxa...
ادامه مطلب